Cenník   Prihlásenie   Registrácia

Farebná schéma portálu: Ružová Modrá Červená Oranžová Zelená Hnedá

Volvo Trucks zdôrazňuje svoj švédsky pôvod v novom seriáli videí

Celý svet je pozvaný osláviť so spoločnosťou Volvo Trucks Švédsky národný deň, počas celého týždňa. Kampaň „Švédsky týždeň“ pozostáva, popri ostatných veciach, zo siedmich videí. Ich cieľom je zdôrazniť švédske korene spoločnosti Volvo Trucks zábavným spôsobom.
 

Spoločnosť Volvo Trucks by nebola tým, čím je dnes, bez švédskej inovatívnej kultúry, bezpečnosti na cestách a kreatívnych „coffee breakov". Toto je hlavným motívom novej kampane Volvo Trucks s názvom „Švédsky týždeň" ("Swedish Week"), ktorá bude spustená začiatkom júna, aby stihla sviatok Švédskeho národného dňa (Swedish National Day), ktorý je 6. Júna.

V hlavnej roli je švédsky hollywoodsky herec Peter Stormare. Kampaň pozostáva zo siedmich krátkych filmov, ktoré nám odľahčeným pohľadom ukážu viacero aspektov švédskosti, ktorá pomáhala formovať značku Volvo Trucks rôznymi spôsobmi.

"Chceme zdôrazniť naše švédske zázemie a ukázať, ako ovplyvnilo našu značku od roku 1928, kedy bolo postavené prvé nákladné vozidlo Volvo, až po dnešok," hovorí Åsa Theleen, Brand & Marketing Communications Manager pre reklamné predmety a kolekciu oblečenia Volvo Trucks.

Peter Stormare sa s hrdosťou zúčastňuje tejto kampane.

"Keď mi zavolali a spýtali sa ma, či sa chcem zúčastniť, bolo to ako by sa skupina ABBA dávala dokopy a spýtali sa ma, či chcem hrať s nimi v spoločnom filme," hovorí Peter Stormare.

Kampaň, ktorá je súčasťou marketingu pre kolekciu reklamných predmetov a oblečenia Volvo Trucks' heritage, sa bude konať od 2. do 8. júna. Videá budú odprezentované na Youtube kanáli spoločnosti Volvo Trucks.

Link k filmom:

http://www.youtube.com/playlist?list=PLKFJ3tQvdojSi3g4ClWUuj_j8GFb8il-F.

Pre viac informácií kontaktujte:
Mgr. Zuzana Masárová (Hlavatá)
Telefón: +421 2 32662404
E-mail: zuzana.masarova@volvo.com

Logo partnera