Spoločnosť Volvo Cars predstavila Volvo XC90 R-Design
Spoločnosť Volvo Cars zverejnila prvé fotografie modelu XC90 vo verzii R-Design, šitej na mieru zákazníkom, ktorí hľadajú skvele vyzerajúce auto so skutočne športovým a dynamickým vzhľadom. Verzia R-Design je vytvorená pre tých, ktorí vedia oceniť spestrenie života, uviedol Alain Visser, hlavný viceprezident spoločnosti Volvo Car Group pre marketing, predaj a služby zákazníkom. Učaruje zákazníkom, ktorí milujú aktívny štýl jazdy a osobný, expresívny dizajn. Každý jeden detail verzie R-Design je navrhnutý tak, aby dotváral dojem individuálnosti a kultivovanosti, ktorý títo zákazníci vyžadujú. Vozidlo už na pohľad sľubuje dynamickú jazdu a potvrdzuje to interiérom zameraným na vodiča, v ktorom nájdeme napríklad športové sedadlá R-Design čalúnené perforovanou nubukovou kožou a textíliou. Na výber sú pohonné sústavy Drive-E, ktoré ponúkajú až 400 konských síl a úplne nový podvozok XC90, s ktorým zaistia pružný zážitok z jazdy. Uvedenie verzie R-Design prichádza po uvedení 1 927 jednotlivo číslovaných čiernych vozidiel XC90 First Edition, ktoré bolo možné zakúpiť exkluzívne online a vypredali sa v priebehu 47 hodín. Charakteristické detaily verzie R-Design Exteriér verzie R-Design má niekoľko typických detailov, ako napríklad mriežku chladiča, predný spojler, rámy okien z lesklého kovu, dve integrované koncovky výfuku, žiarivé strešné lišty a kryty spätných zrkadiel matnej striebornej farby. Štýlový a dynamický vzhľad dopĺňajú 20-palcové zliatinové disky R-Design. Športové sedadlá a volant s perforovaným koženým čalúnením dopĺňajú ďalšie špeciálne detaily interiéru v štýle R-Design, ako napríklad hlavica radiacej páky, pedále, koberčeky a osvetlené nástupné prahy. Vodič okrem toho dostane aj exkluzívny kožený diaľkový ovládač R-Design. Vo verzii R-Design je samozrejme zahrnutá aj dotyková obrazovka podobná tabletu umiestnená v strede a 12,3-palcový plne grafický displej pre vodiča. Displej vodiča sa tiež vyznačuje jedinečným grafickým motívom R-Design. Toto srdce úplne nového systému ovládania vozidla je prakticky bez tlačidiel a predstavuje celkom nový spôsob používania automobilu a prístup k celej škále internetových a cloudových produktov a služieb. Verzia R-Design je jedna zo štyroch dostupných možností v rámci novej stratégie úrovní výbavy spoločnosti Volvo Cars, ktorá pripomína strom s dvomi vetvami. Verzia Kinetic predstavuje základný stupeň výbavy a po nej nasleduje veľmi konkurencieschopná úroveň výbavy Momentum. Verzie Inscription a R-Design tvoria dve vetvy spomínaného stromu. Balík Inscription je navrhnutý pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú elegantný vzhľad a luxusný zážitok. Verzia R-Design zase vyvoláva športovú a dynamickú atmosféru. V podstate sme bývalú najvyššiu úroveň výbavy nahradili dvomi verziami – Inscription a R-Design. Obidve obsahujú prvky vyššej úrovne, pozorne vybrané tak, aby podčiarkli ich jednotlivé osobité štýly, povedal Alain Visser. Zdroj: VolvoCars FotogalériaDotyková obrazovka podobná tabletu
Nová stratégia úrovní výbavy