Cenník   Prihlásenie   Registrácia

Farebná schéma portálu: Ružová Modrá Červená Oranžová Zelená Hnedá

Nové Volvo FH prichádza v edícii Každá kvapka sa počíta

Úspora paliva je v dnešnej dobre nepochybne jednou z najvyšších priorít prepravných spoločností, čím sa následne kladú vysoké nároky na výrobcov nákladných vozidiel. Spoločnost Volvo Trucks, trh Strednej a Východnej Európy, v súčasnosti v rámci komunikačnej predajnej kampane, ponúka nákladné vozidlo Volvo FH v špeciálnej edícii Každá kvapka sa počíta. Okrem nákladného vozidla tak majitelia, v rámci balíkov služieb, získajú celý rad technologických noviniek zameraných na úsporu paliva, ktoré ešte zvýšia ziskovosť ich spoločností. Edícia Každá kvapka sa počíta ponúka jedno z palivovo najúspornejších nákladných vozidiel na trhu - Volvo FH z novej série, ktoré bolo navrhnuté s ohľadom na vodiča a s dôrazom na zlepšenie ziskovosti prepravnej spoločnosti. Ponuka edície Každá kvapka sa počíta ako prvá na svete zahŕňa niekoľko inovatívnych technológií a služieb na zvýšenie úspory paliva a na pomoc zákazníkom pri ich úsilí zachovať si konkurencieschopnosť a kontrolu nad nákladmi po celý čas. Táto nová, špeciálna edícia nákladných vozidiel série Volvo FH s konfiguráciou kolies 4x2 je vybavená najefektívnejším pohonom náprav a ďalšími prvkami a službami, vďaka ktorým má popredné postavenie pokiaľ ide o efektívnu spotrebu paliva. Balík Palivo pre diaľkovú prepravu (Long Haul Fuel) je ďalšou súčasťou ponuky edície Každá kvapka sa počíta a zahŕňa ešte viac prvkov a služieb zameraných na úsporu paliva. Okrem iného tu zákazníci nájdu napríklad: systém I-See, systém I-Cruise - softvérový balík pre prevodovku I-Shift, vďaka ktorej je možné znížiť spotrebu paliva v kopcovitom teréne ešte viac - až do 5 %, ročné predplatné služby Fuel Advice, Dynafleet Fuel & Environment (ročné predplatné) a Školenie vodičov v úspornej jazde (Kurz Ekonomická jazda). Táto regionálna obchodná kampaň pre vozidlá série Volvo FH, ktorá je naplánovaná na obdobie od marca do decembra 2013, prebieha súbežne s The Drivers Fuel Challenge 2013 spoločnosti Volvo Trucks, trh Strednej a Východnej Európy - súťažou, ktorej cieľom je zdôrazniť význam zručností vodiča v úspornej jazde. Obe tieto aktivity sú neoddeliteľnou súčasťou komunikačnej kampane Každá kvapka sa počíta, ktorú spoločnosť Volvo Trucks vedie s cieľom ukázať, že na dosiahnutie výraznej úspory spotreby paliva stačia relatívne jednoduché opatrenia. Kontakt pre médiá: Katarína Frčová, telefón: +421 2 32662404, e-mail: katarina.frcova@volvo.com

Logo partnera