Nová globálna kampaň Nissan
Nová globálna kampaň Nissan
Tvárou novej globálnej kampane spoločnosti Nissan je vozidlo Nissan GT-R a niekoľkonásobný držiteľ
svetového rekordu Usain Bolt
Spoločnosť Nissan sa spojila sUsainom Boltom, olympijským a svetovým rekordérom vbehu a zároveň
„najrýchlejším mužom na svete".
Nissan spustil novú globálnu kampaň značky snázvom WHAT IF_ (Čo keby). Ide o niekoľkoročnú multimediálnu globálnu kampaň zameranú na významné medzinárodné letiská a na online prostredie.
Usain Bolt je majiteľom univerzálneho superšportu Nissan GT-R.
Trojnásobný olympijský víťaz a niekoľkonásobný držiteľ svetového rekordu Usain Bolt dokázal zabehnúť 100-metrovú trať za 9,58 sekúnd. Zistil taktiež, že za volantom vozidla Nissan GT-R dokáže zrýchliť z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy. Preto si tento olympijský víťaz a najrýchlejší muž na svete kúpil GT-R. A teraz môže byť rýchly, aj keď akurát nebeží. Neskutočne rýchly.
Automobilka Nissan uviedla svoju vôbec prvú globálnu kampaň značky zahŕňajúcu sériu billboardov na letiskách s Usainom Boltom a vozidlom Nissan GT-R. Pod titulom WHAT IF_ sa kampaň zameriava na ikonické produkty a technológie, ktoré stelesňujú fascinujúce inovácie značky Nissan.
Spojenie medzi Usainom Boltom a automobilkou Nissan vzniklo úplne prirodzene. Bolt je majiteľom vozidla Nissan GT-R už od roku 2009.
„Prezeral som internet a narazil na Nissan GT-R. A (automobilové média) o ňom tvrdili, že je to najlepší cestný automobil, aký bol doteraz vyrobený," povedal Bolt.
„Nissan GT-R je skvelé vozidlo a dokonale mi vyhovuje. Mám na ňom rád úplne všetko... Rád ho šoférujem a cítim sa absolútne bezpečne, čo je pre mňa to najdôležitejšie."
Spoločnosť Nissan verí, že kampaň WHAT IF_ má dobrý potenciál, a oznámila, že podpísala zmluvu s Usainom Boltom, ktorý ju bude globálne reprezentovať. Cieľom tejto sledovanej multimediálnej kampane spoločnosti Nissan je vyvolať pomocou pútavých titulkov, vizuálne zaujímavých obrazov a inovatívnych inštalácií záujem zákazníkov. Prvá reklama s Usainom Boltom a vozidlom Nissan GT-R sa objavila 1. júna na významných letiskách po celom svete. Celú kampaň, ktorá postupne navštívi všetky veľké medzinárodné letiská, pripravila a riadi globálna agentúra spoločnosti Nissan - TBWA.
Ide o prvú aktivitu novo utvorenej globálnej marketingovej organizácie spoločnosti Nissan, ktorá minulý rok dostala za úlohu posilniť značku a podporiť tak strednodobý obchodný plán Nissan Power 88. Plán Nissan Power 88 zahŕňa investície do nových trhov, produktov a technológií, ktorých cieľom je zvýšiť celosvetovú prítomnosť značky Nissan. Kampaň podporí vynikajúce tempo, ktoré značka naštartovala na kľúčových trhoch po celom svete.
Kampaň bude prebiehať aj na internete, kde budú prezentované podrobnejšie sprievodné texty a zdieľaný obsah. Globálna stránka značky na sieti Facebook odhaľuje silnú väzbu medzi vozidlom Nissan GT-R a Usainom Boltom a ďalšie informácie. Tento obsah bude šírený prostredníctvom inovatívnej technológie distribúcie dynamického obsahu aj mimo stránku na sieti Facebook.
Kampaň je naplánovaná na niekoľko rokov a bude predstavovať príbehy o neobmedzených a prekvapivých inováciách značky Nissan. Obsah kampane bude neustále aktualizovaný, aby podporil a prehĺbil pochopenie prístupu pracovníkov Nissan k inováciám. Súčasťou kampane značky bude aj ďalšia inovácia spoločnosti Nissan, možnosť vzdialeného dobíjania vozidla Nissan LEAF pomocou aplikácie v inteligentnom telefóne.
Usain Bolt
Národnosť: Jamajská
Dátum narodenia: 21. augusta 1986 (25 rokov)
Výška: 195 cm
Osobný rekord: 100 m za 9,58 sekúnd v roku 2009 (svetový rekord), 200 m za19,19 sekúnd v roku 2009 (svetový rekord), štafeta 4×100 m za 37,04 sekúnd v roku 2011 (svetový rekord)
Olympijské hry v Londýne: Plánuje účasť v preteku na 100 m, 200 m a v štafete na 4×100 m.
Majiteľom vozidla Nissan GT-R: Od roku 2009
Nissan GT-R
Národnosť: narodený v Japonsku, jazdí na cestách po celom svete
Dátum narodenia: 6. decembra 2007 (uvedený na trh v Japonsku)
0-60 m/h: 2,7 sekúnd
0-100 km/h: 2,8 sekúnd
Počet predaných vozidiel: viac ako 21 000
Reklama s Usainom Boltom bola celosvetovo uvedená 1. júna na nasledujúcich 13 letiskách:
Tokio (Narita), Osaka (Kansai), Hongkong, Soul, Kuala Lumpur, New York (JFK), Miami, Los Angeles, Chicago, London (Heathrow), Frankfurt, Rím a Johannesburg
Vizuálne materiály súvisiace s touto kampaňou sú k dispozícii na adrese: http://press.nissan-global.com/EN
Globálna fanklubová stránka Nissanu na sieti Facebook https://www.facebook.com/NissanGlobal
Dátum: 18.6.2012 | zoznam noviniek |