Cenník   Prihlásenie   Registrácia

Farebná schéma portálu: Ružová Modrá Červená Oranžová Zelená Hnedá

Nissan: Značka, ktorá si zaslúži pozornosť

Nissan: Značka, ktorá si zaslúži pozornosť


Nissan: Značka, ktorá si zaslúži pozornosť

 

 

Úspešný predaj, výrazné nové modely a špičkové svetové technológie pomáhajú spoločnosti Nissan pri dosahovaní cieľa stať sa do roku 2015 jednotkou medzi ázijskými značkami v Európe.

 

  • Úspešné tempo predaja z roku 2012 drží aj v roku 2013
  • Predaj podporí ofenzíva nových modelov
  • Nový X-Trail opätovne definuje segment kompaktných vozidiel SUV
  • Ľahké elektrické úžitkové vozidlo e-NV200 sa blíži k fáze výroby

 

Spoločnosť Nissan prichádza na autosalón vo Frankfurte 2013 so skúsenosťami z úspešného roku  2012, pokračujúcimi úspešnými predajnými výsledkami v roku 2013 a prináša ofenzívu nových alebo významne inovovaných modelov, ktorými chce prilákať ďalších zákazníkov.

 

To všetko podporuje zámer značky Nissan stať sa do roku 2015 najlepšou ázijskou značkou automobilov v Európe... Už teraz sa môže pochváliť ziskom prvenstva na kľúčových trhoch, ako sú Veľká Británia, Francúzsko, Španielsko a Taliansko.

 

„Napriek celkovému trhovému poklesu dosiahla značka Nissan rekordný trhový podiel a smeruje k dosiahnutiu cieľa udržať si úspech aj v roku 2013," uviedol Guillame Cartier, senior viceprezident pre predaj a marketing spoločnosti Nissan v Európe.

 

„Prichádzame do Frankfurtu v situácii, keď európske predaje modelov Qashqai a Juke prekonávajú všetky očakávania a s dvomi dôležitými novinkami v našom portfóliu malých vozidiel - novými vozidlami NOTE a Micra. Náš priekopnícky elektromobil Nissan LEAF dosiahol v roku 2013 niekoľko obdivuhodných medzimesačných nárastov predaja vďaka novej verzii obsahujúcej viac ako 100 aktualizácií a zmien, ktorá je dostupná v predajniach v celom regióne.

 

 

Nissan: Značka, ktorá si zaslúži pozornosť

 

 

„Vo Frankfurte ukážeme úplne nový Nissan X-Trail - vozidlo, ktoré ponúka súbor najlepších poznatkov značky Nissan v segmentoch 4x4 a crossoverov a prináša úplne nové poňatie kompaktného vozidla SUV. 

 

„A čo je rovnako dôležité, pokračujeme vo výrazných investíciách v Európe, a to tak do miestnej výroby, nových technológií, tak samozrejme aj do nových produktov. Nie je prekvapením, že Nissan je značka, ktorá si zaslúži pozornosť."

 

Tieto investície sa priamo prejavujú vo väčšom trhovom podiele. Minulý rok predala spoločnosť Nissan o 126 000 vozidiel viac ako v roku 2011, vďaka čomu dosiahla trhový podiel 3,9 %. Z 37 rôznych trhov, ktoré tvoria Európu, značka Nissan zvýšila od roku 2008 svoj trhový podiel v 32 krajinách, pričom v 20 z nich zaznamenala v tomto období rast o viac ako 40 %.

 

Zároveň rozširuje výrobu, ako aj pokrytie trhu na nových, dynamických trhoch, ako je napríklad Rusko, a vytvára nové segmenty prostredníctvom partnerstiev so spoločnosťami ako AvtoVaz. Obnovenie značky Datsun prináša cenovo dostupné modely, ktoré zasiahnu širší okruh zákazníkov.

 

Frankfurt znamená štart novej fázy činnosti - najnáročnejšie uvádzacie obdobie za celú históriu značky Nissan v Európe. Ofenzíva nových modelov prinesie sedem nových alebo významne vylepšených modelov, ktoré prídu na trh v nasledujúcich 14 mesiacoch, pričom ponúknu značke potenciál 1,85 milióna nových zákazníkov, ktorí tvoria ďalších 10 % európskeho trhu.

 

Nový modelový plán obsahuje okrem nových modelov NOTE, Micra a X-Trail taktiež nový hatchback nižšej strednej triedy a náhradu za najlepšie predávaný model Nissanu Qashqai. A blíži sa tiež ďalšie vylepšenie priekopníckeho programu elektromobilov spoločnosti Nissan.

 

 

Nissan: Značka, ktorá si zaslúži pozornosť

 

 

Dôležité je, že predajný úspech Nissanu predstavuje skutočné povzbudenie európskeho pracovného trhu - viac ako 80 % vozidiel Nissan predaných v Európe sa vyrobí v Európe. V roku 2012 spoločnosť vyrobila 696 619 osobných vozidiel, dodávok a nákladných vozidiel v závodoch vo Veľkej Británii, Rusku a Španielsku. V roku 2013 bude toto množstvo zrejme prekonané vďaka zavedeniu nových produktov v týchto závodoch (ide o investíciu vo výške 500 miliónov eur).

 

V roku 2012 vyrobil hlavný európsky závod spoločnosti v anglickom Sunderlande Nissan Motor Manufacturing UK (NMUK) viac ako 500 000 vozidiel za rok, čo je po prvý krát, kedy niektorý výrobný závod vo Veľkej Británii vyprodukoval také veľké množstvo vozidiel. 

 

V tomto roku sa v závode NMUK popri modeloch Qashqai a Juke zavádzajú do výroby modely NOTE a LEAF, zatiaľ čo najnovší európsky závod v ruskom Petrohrade vyrába modely Teana, Tiida, Murano, Sentra, X-Trail a Qashqai. V spolupráci so spoločnosťou AvtoVaz sa vyrába nový Nissan Almera pre ruský trh.

 

Závod v španielskej Barcelone bude okrem výroby existujúcich nákladných vozidiel a ľahkých úžitkových vozidiel vyrábať elektrickú dodávku e-NV200, ako aj plánovaný hatchback nižšej strednej triedy. Toto rozšírenie výroby zabezpečuje pracovné miesta nielen pre zamestnancov spoločnosti Nissan, ale aj pre zamestnancov v dodávateľskom reťazci.

 

Predajný úspech značky Nissan je poháňaný inováciami a vzrušením, dvomi témami, ktoré tvoria DNA každého vozidla nesúceho znak Nissan. 

 

Značka Nismo orientovaná na výkon zaručuje vzrušenie a nový X-Trail je skvelou ukážkou toho, ako inovatívna technológia môže zlepšiť život svojich majiteľov.

 

Model X-Trail je plne pripojený a je prvým modelom využívajúcim najnovšiu generáciu navigačného, informačného a zábavného systému NissanConnect. Systém sa vyvinul tak, že ponúka možnosť pripojiť inteligentný telefón a zostať v spojení s vonkajším svetom bez ohľadu na to, kam majiteľa auta zavedie cesta, a to vďaka širokej palete aplikácií od platforiem sociálnych sietí (Facebook a Twitter) až po zábavu (Eurosport a Tune-in).

 

Satelitný navigačný systém je integrovaný so službou Google(r) a sprostredkúva mnoho užitočných informácií, akou je čoraz obľúbenejšia funkcia Send-to-car, ktorá umožňuje vodičovi naplánovať cestu do miesta určenia doma a zaslať ju do vozidla jediným kliknutím tlačidla. Systém samozrejme obsahuje priame prehrávanie audia prostredníctvom rozhrania Bluetooth, prepojenie s mobilným telefónom, ako aj vstup Aux-in a USB.

 

 

Nissan: Značka, ktorá si zaslúži pozornosť

 

 

Nissan LEAF je ďalším vozidlom, ktoré posúva hranice inovácií. V Európe sa v súčasnosti vyrába jeho druhá generácia s vylepšeným dojazdom a jazdnými vlastnosťami. Dodnes sa na celom svete predalo viac ako 70 000 kusov, čo dokazuje, že existuje masový trh pre vozidlá s nulovými emisiami. 

 

Frankfurtský autosalón predznamenáva ďalšiu fázu v histórií elektromobilov Nissan. Testovanie elektrickej verzie oceňovanej dodávky NV200 v reálnych podmienkach smeruje k ďalšiemu celosvetovému úspechu programu nulových emisií spoločnosti Nissan.

 

Dodávka e-NV200 sa bude vyrábať v Barcelone a jej predaj začne na budúci rok. Vo Frankfurte sa predstaví ako barcelonský taxík a ukáže, ako nekonvenčné myslenie a univerzálnosť vozidla NV200  pomôžu vyčistiť naše mestá. 

 

Záväzok spoločnosti Nissan týkajúci sa elektromobilov presahuje hranice samotného produktu, čo dokazuje dlhý zoznam partnerstiev s mestami, poskytovateľmi infraštruktúry, požičovňami a ďalšími kľúčovými zainteresovanými stranami. Z priekopníckej práce spoločnosti Nissan pri vytváraní infraštruktúry pre elektromobily v mnohých európskych mestách budú mať úžitok nielen vodiči Nissanu LEAF, ale aj vodiči iných elektromobilov, ktoré prídu na trh... Kde je Nissan v čele, ostatní kráčajú v jeho stopách.

 

„Prežívame v spoločnosti Nissan mimoriadne vzrušujúce obdobie. Vyrábame inovatívne produkty, ktoré držia krok s dobou - vozidlá, ktoré ľudia túžia vlastniť. 

 

„Sila a hĺbka našej produktovej ofenzívy zaistia v nasledujúcom roku pokračovanie úspešného predaja," verí Cartier.

 

 

Dátum:   23.9.2013zoznam noviniek

Logo partnera