Fantastický triumf kampane značky Volvo Trucks na Cannes Lions
Počas jari získala kampaň „živých testov" (Live Test) niekoľko top ocenení na reklamných súťažiach po celom svete. S 37 000 súťažiacimi z celého sveta, je súťaž Cannes Lions jedna z najdôležitejších a najprestížnejších na celom svete. Oceňuje kreativitu a komunikáciu, víťazov vyberá 300 prvotriednych mien z reklamného priemyslu.
„Je pre nás veľká pocta, že kampaň je ocenená v tak globálnom rozsahu a v priamej konkurencii najväčších spoločností sveta. Ukazuje to jej výnimočnú povahu, že filmy, ktoré boli distribuované len online, získali takúto úroveň uznania. Ukázali sme, že vieme vytvoriť prvotriednu komunikáciu o produktoch B2B (Business to Business)," hovorí Per Nilsson, PR riaditeľ v spoločnosti Volvo Trucks.
Kampaň zahŕňala šesť živých testov (Live Test), videí, ktoré boli umiestnené na portáli YouTube a ukazovali inovatívne prvky nových nákladných vozidiel špeciálnym spôsobom. The Epic Split s hercom Jean-Claude Van Dammom je video, ktoré vytvorilo najväčší zásah - na YouTube dosiahlo viac ako 73 miliónov videní.
Ocenenia Cannes lions pre kampaň
- Grand Prix v kategórii Cyber
- Grand Prix v kategórii Film
- Zlato v kategórii Film/Craft
- 3 zlaté ocenenia v kategórii Cyber
- Zlato v kategórii PR
- Zlato v kategórii Direct
- Zlato v kategórii Promo & Activation
- Zlato v kategórii Integrated
- Striebro v kategórii PR
- Striebro v kategórii Titanium
- 2 strieborné ocenenia v kategórii Media
- 3 strieborné ocenenia v kategórii Film/Craft
- 2 bronzové ocenenia v kategórii Cyber
- Bronz v kategórii Film/Craft
Tu si môžete pozrieť všetky virálne videá:
www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10&feature=share&list=PLKFJ3tQvdojTHq0Zw0PUYtDTjGqi93bPe
Dosah kampane
- Videá spoločne dosiahli viac ako 100 miliónov videní na portáli YouTube a boli zdieľané viac takmer 8 miliónov krát. - Celosvetovo dosiahli viac ako 20,000 zmienok v médiách. - Táto úroveň publicity je odhadom ocenená na 126 miliónov EUR (172,6 miliónov USD), v celkovej dosiahnutej mediálnej hodnote. - Podľa prieskumu je viac ako polovica nákupcov kamiónov po vzhliadnutí videí náchylnejšia pri ďalšom nákupe zvážiť kúpu značky Volvo.
-The Epic Split je najsledovanejšia reklama s automobilovou tematikou vôbec; zaznamenalo viac ako 73 miliónov videní.
- Deň po spustení bolo video The Epic Split najzdieľanejšie na svete.
Pre viac informácií kontaktujte:
Tomáš Kováč
Telefón: +421 2 32662405
E-mail: tomas.kovac@volvo.com