Cenník   Prihlásenie   Registrácia

Farebná schéma portálu: Ružová Modrá Červená Oranžová Zelená Hnedá

Fantastický triumf kampane značky Volvo Trucks na Cannes Lions

Kampaň značky Volvo Trucks „Live Test” vrátane videa The Epic Split vyhrala niekoľko top ocenení na „majstrovstvách sveta reklamy“, vo francúzskom Cannes. Celkovo získala kampaň, ktorá demonštrovala inovácie nového modelového radu, 20 ocenení, vrátane ôsmich zlatých cien a dvoch prestížnych Grand Prix, v kategóriách Cyber a Film.
 

Počas jari získala kampaň „živých testov" (Live Test) niekoľko top ocenení na reklamných súťažiach po celom svete. S 37 000 súťažiacimi z celého sveta, je súťaž Cannes Lions jedna z najdôležitejších a najprestížnejších na celom svete. Oceňuje kreativitu a komunikáciu, víťazov vyberá 300 prvotriednych mien z reklamného priemyslu.

„Je pre nás veľká pocta, že kampaň je ocenená v tak globálnom rozsahu a v priamej konkurencii najväčších spoločností sveta. Ukazuje to jej výnimočnú povahu, že filmy, ktoré boli distribuované len online, získali takúto úroveň uznania. Ukázali sme, že vieme vytvoriť prvotriednu komunikáciu o produktoch B2B (Business to Business)," hovorí Per Nilsson, PR riaditeľ v spoločnosti Volvo Trucks.

Kampaň zahŕňala šesť živých testov (Live Test), videí, ktoré boli umiestnené na portáli YouTube a ukazovali inovatívne prvky nových nákladných vozidiel špeciálnym spôsobom. The Epic Split s hercom Jean-Claude Van Dammom je video, ktoré vytvorilo najväčší zásah - na YouTube dosiahlo viac ako 73 miliónov videní.

Ocenenia Cannes lions pre kampaň

  • Grand Prix v kategórii Cyber
  • Grand Prix v kategórii Film
  • Zlato v kategórii Film/Craft
  • 3 zlaté ocenenia v kategórii Cyber 
  • Zlato v kategórii PR
  • Zlato v kategórii Direct
  • Zlato v kategórii Promo & Activation
  • Zlato v kategórii Integrated
  • Striebro v kategórii PR
  • Striebro v kategórii Titanium
  • 2 strieborné ocenenia v kategórii Media
  • 3 strieborné ocenenia v kategórii Film/Craft
  • 2 bronzové ocenenia v kategórii Cyber
  • Bronz v kategórii Film/Craft

Tu si môžete pozrieť všetky virálne videá:

www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10&feature=share&list=PLKFJ3tQvdojTHq0Zw0PUYtDTjGqi93bPe

Dosah kampane

- Videá spoločne dosiahli viac ako 100 miliónov videní na portáli YouTube a boli zdieľané viac takmer 8 miliónov krát. - Celosvetovo dosiahli viac ako 20,000 zmienok v médiách. - Táto úroveň publicity je odhadom ocenená na 126 miliónov EUR (172,6 miliónov USD), v celkovej dosiahnutej mediálnej  hodnote. - Podľa prieskumu je viac ako polovica nákupcov kamiónov po vzhliadnutí videí náchylnejšia pri ďalšom nákupe zvážiť kúpu značky Volvo.
-The Epic Split je najsledovanejšia reklama s automobilovou tematikou vôbec; zaznamenalo viac ako 73 miliónov videní.
- Deň po spustení bolo video The Epic Split najzdieľanejšie na svete.

Pre viac informácií kontaktujte:
Tomáš Kováč
Telefón: +421 2 32662405
E-mail: tomas.kovac@volvo.com

Logo partnera