Cisternové návesy - nadstavby

Cisternové návesy
Návesové cisternové vozidlá sa vyrábajú v rôznych objemoch, a to už od 20 000 l až do objemu 50.000 l. Samonosné cisterny sú vyrobené z hliníkovej zliatiny minimálnej hrúbky 5,12 mm cylindrického alebo kufrového tvaru. Ich prevedenie a ochrana proti prierazu vyhovuje najnáročnejším bezpečnostným normám a ADR v EÚ. Všetky cisternové návesy Vám môžeme ponúknuť aj v prevedení s izoláciou a vyhrievaním. Vyhrievanie je možné zabezpečiť výfukovými parami z ťahača alebo samostatnou vyhrievacou jednotkou, a to v prevedení ADR a bez ADR.
Počet komôr a vypustí je možné navrhnúť podľa želania zákazníka. Podvozok návesov je možné osadiť nápravami svetových výrobcov, BPW, SAF, MERCEDEDS, ktoré sú vybavené kotúčovými brzdami s antiblokovacím systémom EBS, RSS od fy Wabco. Odpruženie náprav je vzduchové. Špeciálnou novinkou sú odľahčené nosníky náprav z Carbonu - patent fy. WILLIG.
Výdaj prepravnej látky u cisternových návesov je možné realizovať samospádom alebo pomocou čerpadla výtlakom. Všetky výdaje prepravovanej látky môžu byť merané a nemerané. Súčasťou výdajných zariadení je aj rekuperácia pár a ochrana proti preplneniu stáčacej nádrže. Návesy je možné vybaviť spodným aj vrchným plnením s dómovou vaňou.
Cisternové nadstavby
Cisternové nadstavby sa vyrábajú na vozidlá svetových výrobcov, ako sú: MERCEDES, MAN, SCANIA, VOLVO, IVECO, RENAULT a pod. Nadstavby je možné vyrobiť až do objemu 30000 litrov.
Veľkosť nádrží cisternových nadstavieb je dôležité individuálne prispôsobiť zvolenému podvozku a prispôsobiť na konkrétny výrobok v prevedení AT alebo FL.
Pre 2 – nápravové ťažné vozidlá sú objemy nadstavieb od 5.000 litrov až do 14.500 litrov, a to s 2 –mi alebo 3 - mi komorami.
Pre 3 – nápravové ťažné vozidlá sú objemy nadstavieb od 18.000 litrov až do 22.500 litrov, a to s 3 –mi alebo 4 - mi komorami.
Pre 4 – nápravové ťažné vozidlá sú objemy nadstavieb od 20.000 litrov až do 30.000 litrov, a to s 3 –mi alebo 4 - mi komorami.
Willig vyvinul plne flexibilné uloženie cisternovej nadstavby. Je to veľmi dôležité pre zaťaženie rámu podvozku. Pri tomto spôsobe uloženia cisternovej nadstavby je možné zabezpečiť menšie prenosné napätie medzi nadstavbou a rámom podvozku vozidla, a to aj pri vyššom prepravovanom objeme.
Nadstavbu je možné vybaviť spodným ako aj vrchným plnením. Výdajný systém cisternovej nadstavby je možné umiestniť buď v prednej, zadnej alebo bočnej časti vozidla. Všetko navrhnú konštruktéri fy. Willig podľa potrieb a požiadaviek zákazníka.
Viac info o službách nájdete na: www.prestigereal.sk